In de zomer van 2018 gaan we weer op kamp! We hopen met een grote groep te kunnen gaan en maken daarom de datum en locatie nu alvast bekend. Het thema blijft wel nog eventjes geheim.

Het zomerkamp zal plaatsvinden in de laatste week van de schoolvakantie.
Dat betekent dat:

·        De scouts van zaterdag 11 augustus tot en met zaterdag 18 augustus op kamp gaan. De kosten hiervoor bedragen € 110,-. En hoewel de scouts naar dezelfde locatie gaan als de rest, draaien ze net als afgelopen kamp een eigen programma.

·        De welpen gaan van maandag 13 augustus  tot en met zaterdag 18 augustus op kamp en betalen een eigen bijdrage van € 75,-.

·        De bevers komen overnachten van donderdag 16 augustus tot en met zaterdag 18 augustus en betalen een bijdrage van € 40,-.

De genoemde bedragen zijn indicaties op basis van het aantal verwachte deelnemers en informatie over de betaling volgt op een later tijdstip na het aanmelden.

Tijdens de algemene ledenvergadering, die in het begin van april gehouden zal worden, zullen we meer informatie over het kamp bekend maken en is er ook de mogelijkheid om vragen te stellen. Wel kunnen we alvast verklappen dat het kamp in Simpelveld zal plaatsvinden bij scouting Lucia aan de sportlaan 1A.

Aanmelden voor het zomerkamp kan nu al! Dus waarom wachten? Ga hiervoor naar www.scoutingvoerendaal.nl. De aanmelddeadline is 1 juni (hierna moeten wij helaas € 10,- meer in rekening brengen).

Klik hier om je aan te melden.

Bekijk hier een korte samenvatting van de zoka presentatie van 2016