Jammer dat uw zoon/dochter geen lid meer wilt zijn van Scouting Voerendaal. Uitschrijven moet gedaan worden door onderstaand digitale uitschrijfformulier in te vullen, te ondertekenen en te verzenden. Nadat uw zoon/dochter is uitgeschreven, ontvangt u een bevestiging per mail.

Scouting Voerendaal hanteert een opzegtermijn van een maand en opzeggen kan per begin van de eerstvolgende kalendermaand. Als u bijvoorbeeld op 15 april opzegt, dan zegt u op per 1 mei en betaald u de maand mei de laatste keer contributie. Uiteraard mag uw zoon/dochter de maand mei nog gewoon komen, u heeft daarvoor tenslotte betaald.

We doen ons best om de uitschrijving zo snel mogelijk af te ronden. Het kan zo zijn dat we nog telefonisch of per email contact met u opnemen. Geeft u in dat geval aan dat dit uitschrijfformulier opgestuurd is.

Heeft u uw zoon/dochter die met dit formulier wordt uitgeschreven, opgegeven voor activiteiten (die nog niet hebben plaatsgevonden), dan betekend deze uitschrijving niet dat hij/zij ook voor die activiteit is uitgeschreven. Een betalingsverplichting die u bent aangegaan voor die activiteit, blijft gelden. Neem contact op met de leiding om na te vragen of er nog een aanmelding voor een activiteit loopt.

• Klik hier om naar het uitschrijfformulier te gaan.