Scouting staat voor uitdaging! Scouting biedt leuke en spannende activiteiten waarmee meiden en jongens worden uitgedaagd zich persoonlijk te ontwikkelen. Al vanaf 5 jaar ben je welkom bij Scouting, waar je iedere week weer uitdagende activiteiten doet. Bij Scouting Voerendaal willen we kinderen en jongeren iedere week een uitdagend spelaanbod te bieden. Lid worden? Klik hier voor meer informatie!

Bij scouting worden de leden onderverdeeld in speltakken. Dit zijn groepen gebaseerd op de leeftijd van de kinderen. De jongste groep heet de bevers, daarna komen de welpen, vervolgens de scouts, de explorers en de roverscouts. Afhankelijk van je speltak ben je bezig met andere activiteiten. Meer informatie over- & de opkomsttijden van de speltakken vind je hier.