Martijn zag het levenslicht op 12 juni 1998 en is volgens mij met een Scoutingdas om geboren. Van beroep is hij software engineer. Hij woont samen met Sven, twee konijnen en en cavia in Hoensbroek. Martijns scouting carrière begon 16 jaar geleden als kleine bever. Daarna welp, scout en explorer, waar zijn leidinggevende kwaliteiten al zichtbaar werden. Tegen de tijd dat hij een roverscout werd, was hij ook al fulltime leiding. Martijn heeft alle speltakken wel gedraaid en is daarnaast ook erg actief achter de schermen als webmaster, pr man, tekstschrijver, flyermaker en ga zo maar door. Twee jaar geleden is hij bestuurslid geworden en  afgelopen 26 oktober 2020 officieel benoemt tot onze nieuwe voorzitter.