De bevers zijn de leden van de jongste "speltak" (leeftijdsgroep) van scouting. In deze groep spelen jongens en meisjes tussen de 4,5 en 7 jaar oud samen in het fantasiedorp "Hotsjietonia". Iedere week beleven ze leuke, leerzame en uitdagende avonturen.

Helaas hebben wij op dit moment geen bevergroep. Zodra dit wel weer het geval is, zal dit via deze site en de social-media kanalen van scouting Voerendaal bekend worden gemaakt.

Scouting staat voor uitdaging!

Naast dat Scouting natuurlijk heel erg leuk is voor uw kind, is het ook nog eens goed voor zijn of haar ontwikkeling. Iedere week is er weer een nieuwe uitdagende activiteit waarmee ze aan de slag te gaan om zich te ontwikkelen. De uitdagingen zijn volledig aangepast aan de leeftijdsgroep.

Wat, waar & wanneer

De bevers hebben woensdag tussen 15:00 en 16:30 hun opkomst. Meestal vindt deze plaats in en rondom ons gebouw (Goswijnstraat 17 Voerendaal, op naast terrein van de voetbalclub), maar af en toe zijn er ook activiteiten buiten het gebouw. Meer informatie over het programma (en dus ook afwijkende tijden en locaties) kun je vinden in onze website. Deze is hier online te bekijken.

Kom 4x gratis kijken!

Om nog beter kennis te kunnen maken is het mogelijk om 4x gratis & vrijblijvend te komen kijken! Het enige wat je hoeft te doen is het 4x kijken formulier ingevuld mee te nemen!. We raden echter wel aan om vooraf even contact met ons op te nemen, omdat we af en toe opkomsten op andere tijden en locaties doen. Hiermee kunnen we teleurstellingen voorkomen.

Na het 4x kijken kun je beslissen of je definitief lid wil worden.

Stuur ons een mailtje

Download het 4x kijken formulier

Andere leeftijden

Ben jij/je zoon of dochter ouder dan 7 jaar? Kijk dan op de algemene pagina voor nieuwe leden! Scouting Voerendaal is er voor alle kinderen en jongeren vanaf 4,5 jaar. Volwassenen zijn van harte welkom als vrijwilliger!