Van zaterdag 11 op zondag 12 mei vindt een ouder/ kind-weekend plaats voor alle Bevers, Welpen én hun ouders, natuurlijk. Tijdens het weekend gaan we allerlei supertoffe scouting activiteiten doen, met als doel om onze vereniging en scouting in het algemeen te leren kennen.

Heb jij je altijd al afgevraagd hoe een overnachting met je vader of moeder er aan toe gaat? Wacht niet langer, want het ouder-kind kamp staat weer voor de deur! Tijdens deze te gekke overnachting, die zaterdag 11 mei om 10:00 begint, wordt er gestreden om de titel “Heerser van het Fort”, geheel volgens het principe van Fort Boyard. Het weekend duurt tot 12:00 uur op zondag en we vragen een eigen bijdrage van €5,00 per persoon, waar alle eten/drinken en activiteiten in zijn meegenomen. Aanmelden voor dit weekend kan tot en met 27 april door een mailtje te sturen naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. of vraag bij de leiding naar een inschrijfformulier. Meer informatie volgt nog, maar als je nu al vragen hebt, vraag het ons dan gerust.