Ook dit jaar is er weer een editie van Scoutfest! 2 juni is het weer een en al gezelligheid en muzikaliteit op het terrein van Scouting Voerendaal.

Scoutfest is een kleinschalig muziekfestival boordevol gezelligheid, georganiseerd door Scouting Voerendaal in samenwerking met Muziekcollectief Voerendaal.

Scoutfest vindt dit jaar plaats op 2 juni vanaf 18:00. Voor meer info kun je terecht op de Facebook-pagina van scoutfest en op www.scoutfest.nl

Meehelpen?

Alle hulp is welkom! We zoeken mensen voor bij de bar en om te helpen bij de verkoop van consumptiebonnen. Lijkt het jou leuk om een halve avond mee te helpen? Meld je dan aan via dit formulier of stuur een mailtje naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.