Door de coronamaatregelen ziet het zomerkamp er dit jaar iets anders uit, maar het gaat gelukkig door in aangepaste vorm. Lees hier alle info!

Klik hier om je aan te melden

Beste Welpenouder,

Zoals u wellicht al heeft vernomen gaat ons reguliere zomerkamp dit jaar helaas niet door. Vanwege de onzekerheid van het verdere verloop van de maatregelen tegen verspreiding van het COVID-19 virus tegen te gaan, kan de leiding geen concreet programma voorbereiden voor de kinderen. Hierom heeft de leiding deze beslissing genomen om hierbij de jeugdleden en de ouders duidelijkheid te bieden voor het zomerkamp.

Maar niet getreurd!

Momenteel is de leiding al druk bezig met het opzetten van een alternatief zomerkamp. Dit zomerkamp vindt plaats op dezelfde dagen als het reguliere zomerkamp (22 juli tot en met 26 juli) maar zonder overnachtingen. Op deze vijf dagen krijgen de welpen een gevarieerd programma op ons eigen terrein in Voerendaal. Deze starten en eindigen op verschillende tijdstippen die onder aan deze brief beschreven zijn.

Omdat het alternatieve zomerkamp op eigen terrein plaatsvindt, zijn de kosten voor de deelname voor het gehele zomerkamp gereduceerd naar 5 euro. Deze dienen vooraf te zijn overgemaakt naar de rekening van Scouting Voerendaal onder vermelding van Zomerkamp welpen + naam van jeugdlid. (Scouting Voerendaal: NL24 RABO 0153 7812 89)

Het aanmelden voor dit alternatieve zomerkamp kan gedaan worden via de scoutingvoerendaal.nl/welpenzoka. Dit is mogelijk en met het DAS-event dat plaatsvindt op 4 juli

De leiding zouden het super leuk vinden als de uw zoon of dochter aanwezig is bij het zomerkamp! Hiermee hopen wij dat u voldoende geïnformeerd bent. Mocht u nog vragen hebben met betrekking tot de voorzorgsmaatregelen of andere zaken omtrent het zomerkamp, kunt u bij de teamleider terecht.

Met vriendelijke groet,

Tijden

Woensdag 22 juli: 13:00 - 15:00
Donderdag 23 juli: 13:00 - 16:30