Aanmelden voor de WJ-infoavond op 3 november kan hier.

Eens in de vier jaar vind de World Scout Jamboree plaats. De laatste keren was daar altijd minstens één lid van onze Scoutinggroep bij. In de zomer van 2023 gingen zelfs maar liefst zes leden naar de Jamboree in Korea en in 2011 waren dat er maar liefst twaalf.

Enkele berichten over de laatste Wereld Jamboree:

• 2 augustus 2023, Via Parkstad: 'Een ervaring om nooit te vergeten', door Tim van Sintfiet. Klik hier.
  • 5 augustus 2023, De Limburger: 'Het is hier net een sauna, maar het is geweldig', door Jos van den Camp. Klik hier.
  • 5 augustus 2023, ZO-Nws: 'Geen paniek, wel warm maar alles goed met ons in Zuid-Korea', door Ton van Hoorn. Klik hier.
  • 7 augustus 2023, ZO-Nws: 'Scouts Voerendaal in Zuid-Korea worden geëvacueerd', door Ton van Hoorn. Klik hier.
  • 8 augustus 2023, De Limburger: 'Limburgs scouts geëvacueerd naar hotels in Seoul', door Jos van den Camp. Klik hier.
  • 14 augustus 2023, De Limburger: 'Het lijkt wel alsof we beroemd zijn in Zuid-Korea', door Rik van Hulst. Klik hier.