De Welpen gaan dit jaar op kamp tijdens het hemelvaartsweekend. Lees verder voor alle info en om je aan te melden!

Welpen Hemelvaartskamp 2024

"De Bokkenrijders van Haanrade"

Beste Welpen,

In Haanrade smokkelen een aantal Bokkenrijders goederen de landgrenzen over. Dit mag natuurlijk niet, maar we kunnen de Bokkenrijders niet alleen tegenhouden! Zo zullen we moeten onderzoeken waar de Bokkenrijders vaak komen, maar ook hoe ze te werk gaan. Zouden jullie ons kunnen helpen om de Bokkenrijders voor de schepenen te slepen?

Wij hopen op jouw hulp!
De dorpsbewoners van Haanrade

• Het Hemelvaartskamp zal beginnen op woensdag 8 mei om 19:00 uur op een nog geheime locatie in de omgeving van Kerkrade, en zal worden afgesloten op zaterdag 11 mei om 19:00 uur bij Scouting Gregor Brokamp (Vincent van Goghplein 1, 6464 CH Kerkrade)
  • Kamplocatie: Scouting Gregor Brokamp (Vincent van Goghplein 1, 6464 CH Kerkrade).
  • Kosten: €80,- (betalingsinformatie volgt na de aanmelding)

Aanmelden

Aanmelden kan tot en met 31 maart via de link hierboven. Bij vragen kun je zoals altijd terecht bij de Welpenleiding door te mailen naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. óf door ze na de opkomst even aan te spreken.